status via Jerulazrul

Friday, April 15, 2011

aku juga mahu KURUS.

alhamdulillah aku masih di beri kesempatan untuk menulis lagi satu entri pada blog aku ini . hihihihi . entri ini mengisah kan aku juga mahu KURUS . tapi sebelum itu , selamat pagi , selamat bangun dari tidur kalian kalian semua . wahhh , gileeerrr awal aku udpate blog . haha .

hmmmmmmmmmmmmmmmm , entah sudah berapa kali diri ini berazam / berhajat mahu KURUS , tapi tidak juga KURUS KURUS . aku mahu kurus bukan apa , cuma aku kurang kan berat badan aja . ha !! lain kali guna istilah kurang kan berat badan laa yeee . kalau guna perkataan KURUS nanti orang kata lain lain pula . lain lain macam mana maksud kau jerul ? ye laaa lain lain la bhaaa , buat buat paham sudaaa . ahaha . tidak paham lagi lah ituuu .. arggggjhh !! wat ever laa ituu .

entah berapa kali juga aku sudah mencuba pelbagai produk produk untuk mengurangkan berat badan , tapi tetap juga tiada hasil nyaaa . dari lah losyen pati halia , minuman teh orang kampung (teh herba) , detox (yang lekat kat kaki tuu) tapi apa hasilnya ? hahahaha . tiada . kakakaka . ya laaa mungkin aku makan tidak terkontrol kali kan ? kalau benda makan ini aku memang tidak boleh tolak ke tepi . aku boleh di anggap sebagai tong sampah lah jugaa kalau tengah makan dengan siapa siapa pun . hahaha . bangga sekejap ^^)V.

bagaimana kali ini , aku terdetik mahu join salah seorang senior aku makan pil untuk mengurangkan berat badan . ahahahahahah . gila tidak gila . sekali makan 5biji . aku minta 50biji . hahaha . aku mahu tengok dalam masa 10 hari ini , adakah akan terdapat kesan atau tidak . tapi pada hari pertama aku mula untuk makan pil ini iaitu kelmarin , seharian aku tidak menyentuh nasi . mampu kan ? tapi seharian itu la juga aku kerap kali masuk tandas . bukan lah kerap kali sangat pun . dalam 4 kali je . :) . mungkin ia dalam proses pembuangan sisa sisa yang ada dalam badan ini kali kan . ha !!! sebelum itu , kalian kalian semua jangan salah sangka dan berpikiran buruk yaa sama pil yang aku telan ini , pil ini berbrandkan / berjenamakan / berpengeluaran / berprodukkan di atas nama SPIRULINA . original lagi uuuuuuu . 

apa apa pun aku berharap sangat percubaan aku untuk mengurangkan berat badan kali ini berjaya / berhasil . huhuhuh . 

nampak macam kurus je kan ? hahaha
~akuamajerul~


3 comments:

ERYNAAKMA said...

kan dah kurus tuh...tang mana yg gemuknyer pun ko ni...

Jerul said...

hahahaha.. ade la tuhh..

LUTFI SYAFIQ said...

ko dh kurus la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger