status via Jerulazrul

Tuesday, June 1, 2010

perbezaan LRT, TREN, MONORAIL ??

aku kompiuz.
tapi pada hakikat nya ia adalah 1 pengangkutan yang sama jer..
hahahah

dulu first time datang aku memang tak tahu apa apa..
malu dohhhhh...
tapi tidak apa, dari malu kita belajar untuk tidak menjadi malu.. ayat??? betul ke apa yang aku repek ni?
hahaha.

tapi betul lah juga apa yang aku kata tu..
bingung bingung.

sekarang aku sudah mula untuk memahami untuk menaiki tren.
ternyata menaiki ini sangat mudah dan senang..
mudah n senang ker???
hahahah..pandai pandai je aku ni..
padahal aku masih takut takut lagi ni mau naik tren. yalah, takut sesat bha..

hahahah..
lawak btul juga ko ni jerul..
 =P ~~~~


4 comments:

una din said...

itu la org da biasa nek transport ats awan, xkenal transport ats darat.
hahaha

aah sm je pon. mcm keta la.
fungsi sm seme. cuma bntk, speed dan da divariasikan.

kihkih

Jerul said...

hahahha..well, berdiri d atas awan bha..
=)

Ejam Ajik said...

bukan ko tersekat ka time masuk p tren 2..hahahaha

Jerul said...

ejam taik. ahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger