status via Jerulazrul

Saturday, June 12, 2010

B.U.L.I

standard bagi remaja. buli buli buli.

dush dush dush!!!!

satu ketika dahulu, ku tersesat dalam hidup, hua3. lirik lagu la pula.
mau d jadi kan cerita, eeeeeeee, aku pernah di buli dalam hostel giatmara yang sangat tercinta ini. gila betul la dorang dorang ni. apa ingat aku ni anak patung ka? ee. mau mati kali tuh. nah.

hihihih.
cerita pertama : boleh pula waktu aku tengah mandi dorang letupkan mercun. bengong betul. nasib la x terkena itu mercun. kalo kena hmm, habis la badan badan n muka aku yang cukup sangat cute ini. wah..ayat mau minta puji dulu. peduli apa aku, page aku juga. hahahah. ha!! bukan sekali aku kena. mahu 5 kali la juga. hihihih. gila betul bah. tapi xpa, at least aku ada gak kenangan dalam dorm ni. bila suma dah tamat belajar, ada la juga cerita cerita kedai kopi bila dah jumpa semula. hohoho

cerita kedua : waktu aku mandi juga. hihihih. kamar mandi juga tempatnya. seronok seronok aku tengah mandi, boleh pula diorang p ambil aku pnya tuala. ish. kin sakit hati betol. hahahah. waktu tu juga lah dorang merasa cacian makian dari mulut aku yang penuh suci ini. wekkk, =P.

tidak habis dengan itu, senang aku sedang baring baring sambil dengar lagu keseorangan d atas katil dan d dalam dorm, dorang yang tibanya dari pantai pada malam malam buta tuh membawa beberapa ekor ketam. aku pada asalnya x tahu apa apa pun. sekali sedang aku leka d lamunan lagu lagu yang ke dengar, tiba tiba ketam yang dorang bawa tu, dorang p letak kat belakang aku. nah, aku apa bergegar dunia 1 hostel tu di buat oleh aku. hihih. lucu betul bila d ingat. cipta kenangan lagi aku. hahahahah. =P.

tapi semua itu cerita pada sem 1. hihihih. tapi apa apa pun, mmg best bah.

betapa banyak nya kenangan yang terukir d dalam hostel aku ni. hahah.hidup mesti d terus kan walaupun sentiasa d buli. satu hari aku akan balas juga apa yang korang buat ni. hahaha. jaga la kamu wahai wahai penuntut hostel giatmara rumah bawah. hahahaha. ok lah, ada banyak memori tapi memori kenangan ini memng x dpat d lupa kan. papa pun, sentiasa  la kenang daku dalam ingatan kamu. =)

~akunamajerul~

3 comments:

ct syakirah said...

wakakka~lucunya cita ko yg ketam nih azrul.hahhaha

Jerul said...

apa lucu dia??hahahha

Prince Fritz Ryan said...

hehhee nice owh crita ko... hehehhee
nasib ketam 2 kat belakng... huuhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger