status via Jerulazrul

Wednesday, June 30, 2010

ONE DROP PERFUME

p/s : thankiu so much kepada ko $*&%$ kerana telah memberi aku perfume ni. hahaha. jangan marah marah ya, kerana aku telah menge'pau' ko. hahahah.

Tanggal 30hb June 2010. hihihi. Tanggal ini aku telah berjaya mendapatkan ONEDROPPERFUME kotak hitam (celebrity box). hahahaha. nak juga bah. Terima kasih banyak banyak kepada yang telah memberiku wangian ini. sesungguhnya aku memang ADDICTED terhadap wangian. PANTANG! terhidu wangian yang wangi, pasti akan membeli. kalo nak d ikutkan terlalu banyak koleksi sudah botol botol minyak wangi aku d dalam LOKER aku. hahahah. aku nak tunggu pula birthday aku lagi, sebab ada orang janji nak bagi aku PERFUME. hahaha. tak sabar rasanya. senyum =). aku memang PANTANG juga bila keluar kemana mana tanpa ada wangian. ish, best bah. sebab tidak menjadi tarikan orang, cehhhh!! (demand btol). aku tak kisah bila orang kata, 'Eh , ko ni balik balik juga pakai minyak wangi'. tak sampai lagi 5minit , pakai sudah balik. heran btol aku.' teguran teguran yang selalu aku dapat. aku juga tak kisah kalo dorang kata badan aku ni berbau, (sebab balik balik sembur minyak wangi) hahaha. kerana yang aku tahu badan aku tidak berbau seperti badan mereka yang asyik menegur aku. aku tahu kerana kamu amat cemburu kan bila aku sudah wangi?? hahahaha. (tp serius, aku amat menjaga kebersihan badan aku, thats y la badan aku tidak berbau.. senyum=). jenis aku, selagi aku tak keluar dari RUMAH/HOSTEL untuk ke tempat yang ingin di tuju. selagi itu juga la aku akan menyembur wangi wangian ke atas badan ku. hahaha. kerana itu la, aku kena keluar cepat cepat. (langkah langkah penjimatan kunun).. senyum =).

entah lah, hobi aku memang suka kumpul wangi wangian (perfume) . best apa bila sudah pakai. terasa diri kita ini sentiasa wangi. hahah. keluar MALL pun, pantang kalo tidak ke tempat bahagian perfume. so kepada korang korang yang mengenali aku d luar sana, jangan malu jangan segan, bagi bagi la aku PERFUME d sini. tak dapat apa, asal dapat perfume pun aku rela. hahahahah. ayat tak bole BLAH langsung. hahahah. kerjasama anda untuk memberi perfume kepada aku, amatlah aku hargai. Sekian, terima kaseh.

hahahahahahahhahaha..=)

~akunamajerul~

4 comments:

ct syakirah said...

sama kita azrul..aku pn pantang nmpak n jmpa mnyak wangi..miahahha XD

Jerul said...

hihihih...betul tau...

Ahmad Mahyuddin said...

Hehehe.... Bkn Cik Syakirah & Jeul jerk... Aku plk blh dikatakn tukar2 perfume tiap2 hari... Hahahaha...

Jerul said...

wekk.. ko mmg bah din.. bha, aku mau perfuma ko ni.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger