status via Jerulazrul

Monday, November 8, 2010

Buah Tarap.

ini la buah TARAP. kalau dekat Sabah berlambak je. sedappp.. 
kat area semenanjung ni tidak tahu la pula ada kah tiada?
kawan kawan semenanjung , buah ni ada tak tempat korang ? kalau ada , apa dia namanya ?
hihihih..
ha! so, kepada sesiapa yang masih belum kenal , belum tahu bagaimana rupa bentuknya buah TARAP , ini lah dia buah TARAP . =)
kalau nak rasa buah ni , datang lah Sabah .
buah ni sebiji macam kepala manusia yang botak dengan rambut yang baru nak tumbuh .
apa apa pun , dah lama tidak makan buah niee .. =(


9 comments:

LUTFI~;)) said...

kulitnye nmpk mcm buah pulasan..tp isinye mcm buah cempedak..tah ini 1st time aku tgk..

Jerul said...

ni la buah yang ada kat sabah. wangiiiii n sedappp. kalo buah ni masih muda, boleh d buat sayur. =)

Ipa said...

amun mae kuya jo mangan tarap tu bus...percayalah..hihi..yummmyyyy...

Jerul said...

yummy kan pah ahha

LUTFI~;)) said...

buli wat sayur?hebat!~ hehe. syg kinablu! hahha

Jerul said...

bolehh laa. sedapppp sangatt. buah ni kira mcm adik beradik dgn buanh nangka. =)

jumapx said...

wah...rindunya mau makan terap...hu3

jumapx said...

wah...rindunya mau makan terap...hu3

Jerul said...

jumapx ; rindu yaa .. hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger