status via Jerulazrul

Saturday, July 3, 2010

sejak kebelakangan ini...

huhuhuh.. aku tak tahu la, sama ada sedih / gembira aku punya post kali ini. huhuhuh.. sejak kebelakangan ini , kenapa aku merasai sms sms dari 32665 ( facebook ) lebih banyak berbanding dari msj AIA. huhuhhu. aku tak tahu la kenapa dia semakin jarang msj aku. mungkin busy.? ye juga. tapi takkan la busy btol, rite?? ada kah ini 1 petanda yang dia akan sedikit demi sedikit menjaoh kan diri dari aku. oh tidakkkkkkkkk!!!! aku tidak boleh terima. no no no. tapi tidak apa. aku akan sentiasa menunggu dan sentiasa akan bersabar dengan semua ini. huhuhuh.

p/s : minta maaf sangat sangat, ni la perasaan / persoalan yang selalu bermain dlm ingatnku. aku tidak tahu nak luah dekat siapa..tp aku rasa better aku x luah kat siapa siapa..huhu..kat blog pun jadi la.. nak luah kat dia pun aku x berani..takut something happen..huhu..btw, aku nk dia tahu bahawa aku sgt SHYGGG sama dia.. duiiiii, jiwang jiwang pula bah.. huhuh. itula reality nya. 

MOOD : kebingungan. tapi masih mampu untuk SMILE. =).

~akunamajerul~

2 comments:

Ahmad Mahyuddin said...

Huhuhu.... Yang nie x tau nak komen mcm mn... Macam2 sebab yg bolh jadi.. Kena fahami dia & dekati cara yg dia selesa k.. Hehehe...

Jerul said...

huhuhu..din tolong bah aku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger