status via Jerulazrul

Tuesday, July 13, 2010

SUSAH !

choiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!. aku benci , benci , benci , benci dan benci , benci sekali . ! eeee. bodoh betul. kenapa la sejak kebelakangan ini semua barang barang peribadi aku satu persatu HILANG!!! mau d bilang aku salah letak tdak juga.. tah lah, aku xdapat buat konklusi nya. tapi cuba kalo kamu yg kena sendiri, apa yg kamu rasa? adakah kamu akan kata kamu silap letak? padahal kamu dah letak barang itu elok elok dekat  kamu. jd? adakah kamu akan mempersalahkan orang sekeliling anda? opssss. ye x ye juga kan? tapi kita seboleh bolehnya tidak lah mahu tuduh menuduh kan, biar kita solve bagus bagus dulu. tapi kononnya la, kalo kamu dapati KAWAN kamu sendiri yang buat, apa perasaan kamu? suka, senang, gembira???? eee.. gila la.. mesti la kta rasa sakit hati sangat sangatt kan??? kalo boleh d benci akan tetap d benci.. eeee... tidak lah aku mahu sma manusia manusia seperti ini. hidup penuh dengan hasad dengki dlm diri. bajet suci ! taik la.. plisss dehhh.. p MAM la! ee, panas hati ni.. itu la bak kata orang SABAH 'SUSAH !' macam tajuk besar aku ni.. aduiiii.. sakit kepala aku ni.. siapa lah manusia yang sangat sangat DURJANA itu.. ko rasa la ya, pembalasan dr aku. hidup ko xkan penah tenang n aman buat selama lamanya. ! WARNING dr aku. sekali kau main dengan aku, berkali kali aku boleh main dengan kau, tapi guna cara JAHAT la. apa ko mau? ko bilang saja...mau lumpuh seumur hidup? mau malu sepanjang hidup? bukan susah mau buat tuh.. opsssss,... terlebih sudah.. sorry ya.. MY WAY !. kao mau kata apa lagi?? apa apa pun, kena la PIKIR DULU SEBELUM buat sesuatu..

so, pesanan aku, PIKIR DULU SEBELUM buat SESUATU !
ok ?
huhuhu.


~akunamajerul~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger