status via Jerulazrul

Monday, June 21, 2010

LUAHAN HATI

salam..
alu3..
hihihih

macam sudah terlalu lama la pula aku tidak menjejak kan tangan untuk menaip dalam ruangan blog aku ni. huhuh. almaklum la sejak satu dua minggu menjak ini aku terlalu sibuk dengan aku punya midsem exam aku. duiiii, kunun2 bah study..lagi pun tiada cerita yang sangat sangat menarik bah mahu d kongsi..

ha! kerana ada cerita ni la aku rajin rajin mau update aku punya blog ni. hihih.

macam mau mula ek?? hmmmm, aku pun tidak tahu, how to start it.

ok2, mari aku mula kan la....

entah la, aku pun tak tahu lah apa yang sedang berlaku ni. nak kata aku bermimpi, masih dalam realiti. nak kata dalam realiti seolah olah dalam mimpi. ish ish ish.. apa la...aku nak tanya korang ni, kalo korang sakit hati dekat seseorang o kat sapa sapa je or anyelse..apa korang buat ya? aku tak tahu la..apa perasaan aku saat ini. aku betul betul rasa sakit hati. entah lah apa salah ku apa dosa ku sehingga aku d buat seperti itu.. hina betul ka aku ini? eee, bodoh betul la.

kenapa la masa ini lambat betul berjalan? ish!! betul betul sudah aku tidak mahu tinggal d tempat orang ni. rasa macam taik saja..sudah la dengan keadaan buat aku betul betul rasa menyampah, nah lagi menyampah bah aku. duiii. setelah aku mengenali dunia berada d sini, betul betul aku rasa menyesal . tapi oleh kerana tujuan aku ada lah untuk menyambung pelajaran, aku terus kan niat aku. aku mencoba untuk buang rasa menyesal itu. permulaan memang dah terbuang tapi bila berlakunya kejadian yang aku sendiri tidak ingini berlaku rasa menyesal n bertambah benci semakin membuak buak menghantui perasaan n diri ini. huhuhuhu.

seperti yang aku katakan tadi, hina sangat ke bila aku yang bergelar JerulAzrul ini menjadi kawan kawan kamu? aku tidak sangka lah, bila aku menjadi baik senang betul pula rasa mereka mereka untuk menjadi kan aku ni mangsa buli. apa kau ingat aku ni anak patung yang umpama pokok yang mati d dalam hutan d sana? yang tiada perasaan? taik lah. ngokkk!! semua manusia d cipta ada perasaan bah. kaloo kau mau jadikan aku ni mangsa kau, mungkin kau sedang bermimpi kali. selagi aku masih bisa untuk bersabar aku akan bersabar. tapi satu hari nanti bila tahap kesabaran aku sudah mencapai satu tahap yang betul betul tidak d duga, nah, ko tgk la nasib kau macam mana. sekarang ni aku masih ingat lagi, aku duduk d bumi mana..jangan d sangka lalang d padang sana tidak bergoyang bila tiada angin..

buat masa sekarang ni aku tidak menganggap kau layak sebagai kawan aku lagi. aku paling tidak suka bila ada orang talam dua muka. lagi lagi suka cakap besar. ee, rasa mau bagi minun racun seja tengok gaiya yang macam taikkk. wekk. jadi kau sekarang sudah aku BLOCK dr menjadi listed fren aku. harap maklum. hahahah. padan muka kau. jangan kau ingat kau saja yang boleh berhati busuk. aku pun mau juga jadi hati busuk, sekali sekala bha. knp dia boleh aku x boleh? perlukah itu d persoal kan?? cuba d renung renung kan.
fuhhhh.

rasa macam panjang saja luahan hati aku ni. huhu. so kepada semua pembaca pembaca aku, maaf lah kalo kamu rasa boring bila membaca cerita aku ini. aku x paksa pun untuk kamu membaca ni. hihih. aku just sekadar nak luah jer. dah xda tempat nak luah. kalo x kat FACEBOOK, kat BLOG ni je la peneman aku. thanks BLOG kerna sudi juga ko nak terima pakai ayat ayat yang aku guna kan dalam ni.
hihihih. apapapun, tangan serta jari jemari aku pun sudah penat untuk menaip cerita ini..huahuahua

btw : meluakk nya bila aku pandang perangai kau yang macam taik. sorry to say la. but its true. life must go on, so go on je la. =) peace.

maaf kan lah aku jika ayat, kata kata, serta madah madah indah ku ini ada kasar nya. mungkin aku tdak tersedar waktu menaip tadi..wah, bole pula gitu.. hahaha..ok lah, sudah terlalu panjang pula. nanti ada new story, aku akan share la dengan BLOG ni.

sekian.

~akunamajerul~

2 comments:

xhilmi said...

sabar je la yer jearoul....

Jerul said...

aku tengah bersabar la bha ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger