status via Jerulazrul

Wednesday, December 1, 2010

janji putih

tak terhindar juga tak terkendali
ketika dirimu telah memilih yang lain
aku tak mampu merestui
aku tak rela lepaskan dirimu
aku tak mampu.

jangan lupakan janjimu
sejak kau lupakan aku
jika hatimu bukan untukku

kau lupakan janji yang putih
kau lupakan semua rasa
dan tak satu pun kau mengerti
tentang kita

kau hitamkan janji yang putih
kau hitamkan semua rasa
dan kau pun lupa segalanya
tentang cinta kerana dia

kau hitamkan semua rasa..

aku tak sanggup menutupi
hasrat hati yang ada kini , aku terseksa.

~akunamajerul~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger