status via Jerulazrul

Wednesday, December 15, 2010

maaf kan aku, TEMAN TEMAN blog ku. =)

hmmmm, sudah agak lama juga la aku tidak menghasilkan karya perBLOGan aku. hahaha. rindu sebenarnya mahu berblogging. tapi apakan daya aku masih lagi belum diberikan peluang yang sangat cukup untuk kembali berkarya. cehhhhh. kita kena yakin dengan diri sendiri. disebabkan juga aku mengalami masalah 'connection' yang sangat lembab, blog aku yang ber'url'kan http://akunamajerul.blogspot.com/ pun jarang disentuh. oleh kerana itu, aku pun mengambil inisiatif lain dengan menerokai dunia blog melalui 'Note' yang ada dekat Facebook . inilah orang kata, kemudahan yang ada seperti ini jangan disia-sia kan. so kepada followers followers yang berada di ruangan blog aku ini dan menantikan setiap keluaran keluaran entri (new post) dari aku, maaf kan aku kerana sudah terlalu lama menyepi. penyepian aku bukan bermakna aku tidak mahu meng'update', tetapi disebabkan masalah tertentu, terpaksa la aku menyepi untuk seketika. tetapi jangan risau, setiap kali aku sudah dapat untuk mengeluarkan entri terbaru, aku pasti akan cuna untuk meng'update'. tapi satu masalah juga, cerita yang ingin di'update' sudah lapuk dek zaman kerana masalah pada teknologi. hihihihi.. tapi tidak apa, facebook masih ada. =). apa apa pun, terima kasih kerana kamu kamu semua telah sudi ingin membaca entri aku ini. hahahah. nanti aku sambung lagi yaaaa. see yaa. dadadididudu..




~akunamajerul~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger