status via Jerulazrul

Thursday, April 14, 2011

aku sudah bekerja :)

peace !! :D
wah entri kali ini mengisahkan tentang aku sudah bekerja . aikkk bekerja ? opsss .. ber PRAKTIKAL laa . ala sama je punn . hahaha . oleh kerana masih student je di panggil praktikal , tapi pada hakikatnya bekerja . hmmm wat ever la itu . tidak penting pun . hahaha .

mesti tertanya tanya ; aku bekerja sebagai apa . hahaha . tidak perlu tertanya tanya ok . semua nya sudah terjawab . sebab jawapan nya ada dalam about me kat dalam blog aku tuh , mesti tidak baca ni  kan ? hahha . ok ok ok , mari sini mahu bagitahu , aku bekerja sebagai Juruteknologi Makmal Perubatan laa , cehhh macam poyo je nak bagitahu kan ? alaaaa , sukaa atii lerrr :D .

pada bulan pertama bekerja ini , aku telah di letak kan di unit Hematologi . kira nya unit yang paling sibuk juga laa . actually tidak lah sibuk mana pun , oleh kerana kerja setiap hari tengok / saring slaid kat mikroskop itu laa sebab nya terlalu sibuk . seorang student kena ada 45 slaid seorang . gileerr x gileer . tapi  nak buat macam mana dah namanya kerja kan ? hohohohoh . kini aku masih ada hutang slaid sebanyak 6 . hahah . wah , sudah lebih tiga puluh slaid la juga aku saring . saring punya saring asyik asyik dalam yang normal aja . hahaha . yang berpenyakit sedikit aja . hihihih . kejam nyaa . kadang kadang bosan juga weh buat benda ni , ( tengok mikroskop ) . boleh naik fed up . hahaha

nasib baik bekerja dapat shif pagi jee sampai hujung bulan . hahahaha . masuk kerja pukul 830 pagi , rehat pukul 10 , then balik kerja pukul 230 petang .

habis bulan ini , kena tukar unit pula . pergi unit Sitologi . warggggggghhhhh !! Sitologi ? omaigodd !! bekerja dengan mikroskop lagiiii !!!!! dah laa aku lemah sangat dalam Sitologi ini .. tapi apa kan daya .. kerja .. berkhidmat kata kan . hahahah .

selepas sebulan kat unit Sitologi , akan berpindah pula ke Klinik Kesihatan . hmmm debar la pula kerja kat Klinik nanti . hahaha . sudah lah akan berada di sana selama dua bulan . dua bulan uuu !! huhu . ala be tenang be relax . belum lagi kerja kat klinik sudah nervous . hahahhaha . rilex jerul !! :D . alaa , aku bukan apa just risau jee sebab ade staff macam mental kat sanaa yang suka marah orang tanpa sebab . aku sudah laa orang luar , nanti tidak pasalpasal aku pula yang selalu menjadi mangsa diaa . hmmmmm .

apa apa pun syukur sangat laaa dapat juga keluar praktikal . :)

~akunamajerul~

2 comments:

Anonymous said...

omaigod omaigod. aku kena 3bulan kt sane. apooooooooooooooooo

Jerul said...

selamat bertiga bulan d sanaaaa.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger