status via Jerulazrul

Monday, June 6, 2011

pengalaman mengajar erti kehidupan .




sesuai dengan tajuk entri . pengalaman mengajar erti kehidupan . betapa indah sungguh pengalaman . lagi lagi apabila berada di tempat orang . seperti mana aku sekarang yang kini berada di tempat orang . pada mula nya , memang memikir dua tiga kali lah juga untuk berada di tempat yang bernama Jeli ini . tapi apabila sudah berada di sini , baru kita tahu apa sebenar nyaa . memang ada sesetengah benar dan sesetengah tidak benar . ye laa , kata pedalaman sangat lah apa lah , tapi hakikat nya , berada di sini merupakan satu pengalaman yang sangat luar biasa dan sangat seronok . 

sangat beruntung lah juga mempunyai keluarga angkat di sini . wahhh , sudah ada keluarga angkat . terima kasih banyak banyak buat Mek Romoh dan keluarga sebab sudah melayan dengan baik sewaktu kehadiran kami ke sana tempoh hari . terima kasih juga buat Mek Ujie , Adik Wey kerana sudi pergi ke Air Terjun Stong . hihihih . satu kenangan yang akan sentiasa kekal dalam memori ini . nanti kami datang lagi yaaa . hmmm , by the way kan , kat Jeli nii , setiap hari Jumaat kedai tidak buka lorhhh .. memang setiap hujung minggu berdiet laaa aku .. hahaha ..

ok lah , penat sudah mau taip panjang panjang . cukup setakat ni . gambar gambar sewaktu berada d gunung stong sudah aku jadikan entri tadi pagi . :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger