status via Jerulazrul

Monday, July 11, 2011

kisah hati .

sungguh lega rasanya hati , ringan segala gala nya . setelah proses penyainan buku log untuk praktikal sudah di tandatangani seminggu lebih awal sebelum tamat nya kontrak dengan pihak Klinik Kesihatan Jeli :) .

tapi tadi memang sangat menyakit kan hati . ala , si BITCH yang aku cerita kat kamu kamu semua sebelum ni . punya lah bikin panas . boleh boleh pula sibuk hal kami . sibuk dengan soalan teori dia yang macam taik tu . ek eleh !! tidak hadap lah wanita tua . apa kau ingat kau buat begitu kau nampak HEBAT kah ?? tepuk tangan 10 jari aku untuk kau . kalau jari aku ada 20 , 20 jari ini lah aku tepuk tangan untuk kau . perhhh !! ee peliss lahh . sangat murah you perangai kau , kau buat macam tu . asyik mahu menang saja . sampai bila kau mahu begitu ?? sampai kau masuk 7 kaki kah ?? wahhhh . guud guud guud !!


oh yaaa . sebelum datang kerja lah kan BITCH , kau mesti pandang cermin kan ?? tapi pernah kah kau berkata depan cermin yang kau ini sudah TUA dan tidak sedar diri ?? ah , kalau ada , apa kata kau tolong sikit jaga tepi kain kau tuu , sebelum kau mahu jaga tepi kain kami , boleh ?? kain kami koyak kau jaga , tapi seluar dalam kau koyak ada kau jaga , ada kau kesah ?? tiada kan ?? tapi sibuk sangat kisah hal orang . kau dapat apa ?? dapat anugerah perkhidmatan terbaik sepanjang tahun kah ?? kalau aku menteri kesihatan pun , aku rasa kau belum layak kalii dapat anugerah itu . middle finger for you la BITCH . aku harap sangat lepas ni kau akan sedar diri . kalau belum pun masih tidak sedar sedar diri mudah mudahan lah kau mam*** awal . kejam bukan . tidak apa . i like .

maaf lah kepada pembaca pembaca sekalian , bahasa aku memang TERSANGAT kurang ajar bila ada orang sudah kurang ajar dengan aku . tapi bila orang berbahasa baik dengan aku , berganda ganda baik bahasa aku aku lontar kan . hihihih . 

apa apa pun , this is my life story . hanya blog aja lah tempat aku meluahkan rasa ketidakpuasan hati ku .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger