status via Jerulazrul

Sunday, September 19, 2010

tidak terlambat lagiii

di sini akuyangbernamajerul yg glame ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada semua.. MAAF ZAHIR dan BATIN. di harap sepanjang uolls menjadi kawan teman dan sahabat aku, andai aku ada menguris terguris ati uoll, aku nak minta ampun minta maaf minta segala galanya dari hujung rambut hingga hujung kaki, harap d maafi. ahakkkss. hihih. 

bagaimana raya anda smua? ok ndaaaa?? best ndaa?? seronok?? 
harap semuanya ok yaa..
raya aku tahun ni tidak semeriah mana pun, ala kadar saja bhaa..
rasa bagai macam tiada berhari raya saja. kih kih kih..

sebelum aku melangkah lebih jauh lagi..

aku mahu jelas kan dengan lebih lanjut dan detail lagi pasal kehilangan aku dalam dunia BLOGGER ni.
aku bukan menghilang la wahai wahai kawan kawan ku yang di sana..terutama pembaca setia BLOG aku (unadin.blogspot.com). hihih.. *jangan kau marah sana unaa. hahah.. senyum =)
aku cuma tidak ada masa untuk menjejakkan jari jemari ku keatas keyboard laptop ku ni..hihi.
*kalo untuk FESBUK ada je masa. kihkihkih..

opppssss.! lupa..biasala kalo da terlalu busy bhaaa.. lupa segalanya. ahahha.

ok lahhh.. 
tutup cerita indah ni di sini, kita buka cerita baru pulaaa..
nanti kan entry aku selepas ini..

*menanti unadin.blogspot.com untuk menyelesaikan renovation terhadap BLOG ku ini..
hahaha.. 
cepat la kau unaaaaaaa......

bye uolls
~akunamajerul~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger