status via Jerulazrul

Wednesday, September 29, 2010

Jerul Bakeri House

halu halu halu. kopi dan milooo. ehhh, apa aku mengarut ni. hihih. begini begini begini... walaupun lebaran kian mengundang pengakhiran, tapi kehangatan masih terasa. wekk, masih ada hangat? hahaha. guraw je.. tidaklahh.. aku saja je nak promo bakeri aku ni haa! "Jerul Bakeri House". hihih. sekali sekala perasan, apa salah nya. setakat ini Jerul Bakeri ini hanya membuat satu je jenis kek, iaitu Kek Keju Taburan Jerul. =). wahhhh, namaa kek. vogue gitu. (ala, tgk org sudahhh). hahaha. Kek Keju ini , sesungguhnya memang mendapat sambutan hangat, terutama dari kalangan kalangan sekerja my mum n my father. ; they said , wah, sedap betul kek ni. fuhhhh, bangga juga aku mendengar nyaaa. ye laa, da aku yang buatt bangga la kan. x gitu keee? hahaha. =P. Plan selepas habis belajar, mcm nak buat je bakeri bakeri buat kek. cisss. hahahaha. angan angan. xpa xpa, pasang angan angan duluuu..lama lama insyaAllah terkabul jugaa. hihi. usahawan yang berjaya katakan. i lykeee.! hihih. apa apa pun, untuk pertanyaan lanjut mengenai ini boleh la menghubungi saya terus ke blog ini, tidak pun dekat laman sosial Facebook i, seperti yg tertera dalam page ni. ok?

* ini ada la sekeping dua keping gambar sewaktu kek di buat dan hasil kek yg di buat. sekian.










~akunamajerul~

2 comments:

Anonymous said...

mahuuuuuuuuuuuuuu mahuuuuu
bawak balik kelantan! tak kire!!!

Jerul said...

ahahhahahahahahaha. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger