status via Jerulazrul

Saturday, October 2, 2010

perjalanan ku.

ari ni 2hb Oktober.
semalam 1hb Oktober.
lusa 3hb Oktober.
hahaha.
begini.., semalam bhaaa, semalam aku suda pergii berangkat dari rumah kesyangan ku nun jaohh sana d sabah untuk pergi pulang ke PENJARA dunia d nun malaya sini.. apoooooo.. masih tidak ku percaya bahawa aku sudah menjejaki kaki ku disini. serius ly, aku masih blum ada MOOD untuk semua tuu..aku masih belum READY. hhuhu. tapi tidak apa, aku tunggu je laa, dlam masa dua tiga hri ini, kot kot sudah beralih RAJIN ka apa ka. hahahha. *boleh pulaaa. = yes opcoz bole laaa.
dengan menaiki flight AK5107 dr kota kinabalu menduduki seat 22C. huhuhu. sepanjang dua jam setengah perjalanan.. fuhhhhh. bosannn betulll. langsung x boleh buat apa. duduk duduk duduk dan duduk. tengok tingkap nampak awan dan lautt. huuuuuuuuuuuuu. tidur pun dapt sekejap je.. apa apa pun 1 yang aku tertarik..cehhh.. anuuu, begini, aku tertarik tengok kepulan kepulan awan. hihih. macam best jee tengok. rasa macam nak main main je di atas awan itu. hihih. tengok laut pulaaaa, macam macam terbayang. hihih. macammacam la. ttapi yang penting best walaupun boring. *apakah? hahah.akhirnya selamat juga tiba ke destinasi pada jam 63optg.
sekali lagi dengan menaiki AK5292, dari kuala lumpur menuju ke destinasi seterusnyaa menduduki seat 12B. kali ini duduk d tengahtengah. hihih. sma seperti biasaaaa. duduk untuk 1jam, boringggg. tdur xdptttt. tp nasib sejamm je kali ini..
akhirnyaa tepat pukul 12mlm, sampai juga akuuu ke tempat iniiii.

hmmmmm.
mood : masih MALAS . mencoba untuk menyesuaikan keadaan persekitaran. huhuh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger