status via Jerulazrul

Sunday, October 3, 2010

Sambal Belacan.

sambal o sambal.
huhuhhuhuhuhuhu.
sungguh aku tidak menyangka, sambal belacan yang ku bawa dari sabah mendapat sambutan yang terHANGAT dari semua kawan kawan aku. 
fuhhhhh, memang SANGAT BERAPI la sambal aku ni.
berapi berapi pun, sungguh menyelerakan bah..
tidak percaya cuba la rasa.
opsss, nak rasa ka? bole buat tempahan melalui saya.
bagaimana? 
hihihih.

*hmmm, nak buka bisnes la pula lepas ni.
dari bidang perubatan kepada bidang perniagaan.
hihih
tidak apa bhaaa.
part time job.
ok jugaaa. nk dapt duit lebih.
=)

*selepas bisnes Kek Keju Taburan Jerul,
lepas ni Sambal Belacan Jerul pula akan di keluar kan.
so, bagi siapa siapa yang mahu,
hubungi saja aku ya.

CONTACT INFORMATION :
sila layari FACEBOOK saya ;
untuk info yang lebih lanjut.

sekian.

~akunamajerul~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger