status via Jerulazrul

Wednesday, October 6, 2010

tanggal 6 Oktober

huhuhu..genap sudah 19tahun aku hidup di muka bumi ini..nasib baik baru belasan tahun. *perasan jap..haha..apaapapun aku happy la jugaaa..walaupun aku sebenarnya sedang melarikan diri daripada tidak terkena ancaman ancaman yang tidak patut dikenakan terhadap aku..haha..btw, TERIMA KASIH banyakbanyak kepada yang wish akuu..kepada yang da terbalas tu..ok. tapi kepada yang belum terbalas tu harap harap fahamlah..sebab terlalu bnyk. ha! kepada yang belum bagi HADIAH tu..bagibagi lah aku ni hadiah..kan u uoll yang pernah berjanji nak bagi hadiah tu..bagilahh..aku sentiasa menanti..jangann lupaaa..
oklah nak beredarr dulu..nak bercutiiii..
byee u olls.
~akunamajerul~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger