status via Jerulazrul

Friday, June 17, 2011

orang kurang ajar layak di balas dengan kurang ajar.

sesuai dengan entri ! orang kurang ajar layak di balas dengan kurang ajar ! sekarang aim yang di utama kan ada lah musuh , bakal jadi musuh & dalam proses mahu buat musuh ! 
apa kau ingat kau hebat ? aihh , pelis laah perempuan sundal malam . kau tidak hormat kami bagaimana kami mahu hormat kau ? jangan nanti sampai satu tahap kami boleh buat kau mati dengan tiba tiba . mati ? macam kejam kan ? memang kejam . manusia ni pun ada limit sabar dia . nah , jangan sampai limit kesabaran kami itu naik . kami datang untuk menuntut ilmu , bukan untuk di malukan or watever .
yaa , kami tahu kami memang ada 'tertinggal' budi dekat kau , tapi tidak apa , kalau kau tidak ikhlas , kami boleh bayar laa . dont worry . kami tidak lah desperate sangat pun . lagi satu , kau !! kami tidak cari pasal dengan kau , jadi jangan cuba mahu cari pasal laahh . sekarang untuk rasa hormat terhadap kau itu sudah kurang . jangan tanya kenapa  lah . aku tidak tahu lah , kau sebenarnya mahu apa , kalau mahu 'batang' pakwe kau pergi lah minta . kot kot kau desperate . ya lah kan , tiada jodoh lagikk . kasian nyaa . aku harap lah kau tidak akan kawin buat selama lamanya . 
lantak aku lah mahu buat apa , sekarang bukan masa untuk cover cover ayat ni  . kalau cakap lepas , cakap je lepas . jangan selindung selindung . aku malas lah mahu cakap panjang panjang pasall kau betina ! aku harap kau sedar diri . yang kau itu bukan lah sempurna sangat pun . jangan asyik mahu cari kesalahan orang saja . kesalahan kau sendiri kau tidak cermin . apa cer ? sentiasaa mahu menang kaa ?? jangan harap la kalau dengan kami ! ha!! lagi satu , aku  percaya KARMA itu ada . jangan menyesal lah , kalau esok esok kau dapat pembalasan CASH !! tidak perlu tunggu di akhirat . nahhh . ambik kau !!

middle finger for you BITCH !

2 comments:

Anonymous said...

nah cik ina jeli ka?

Jerul said...

una ; ya !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger