status via Jerulazrul

Saturday, January 29, 2011

komen anda ?

bagaimana kah komen anda mengenai gambar di atas ? ada ramai mengatakan kami mempunyai wajah yang sama, seiras, serupa, sebijik dan sebagainya. hahaha. tapi aku tengok tiada pun persamaan nyaa.. hmmmmmm... mungkin aku tidak pandai menilaiii.. hahhaha.. mungkin juga mata aku kurang hebat untuk menilai, ye laa, sebab muka yang aku nilai tu sama dengan muka akuu. hahah. tapi tiap kali aku pula nak menilai untuk orang selalu je tepat. hahaha. apa yang aku sedang merepek ni? mesti korang pun bingung kan, aku pun bingung. hahahha. ala, tidak apa, yang penting paham la sikit sikit. =). itu baru lah nama nya feeling.
feeling taikkkkk.. hahhahahahahha.. ada ada je laaa.. life must go on. =)

~akunamajerul~

2 comments:

FaiE said...

klw sekali pndg mmg ad same . . hu3 .

Jerul said...

sekali pamdang je kan ? hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger