status via Jerulazrul

Saturday, January 1, 2011

selamat tahun baru 2011 + azam 2011

  • ingat azam pada awal tahun 2010, :: aku mahu KURUS, mahu KURANG MAKAN, itu semua hanyalah pada permulaan tahun. tiba pertengahan tahun dan sehingga sekarang hujung tahun, azam ini tidak tertunaitunai lagi. HAHAHHAHA !! sebabnya, nafsu makan aku membuakbuak sehingga aku terlupa pada aku punya azam, mahu KURUS . AHHAHAHAHHA !! *nahhh, sedar diri !!
  • pada tahun baru yang akan datang dalam masa beberapa jam sahaja lagi iaitu 2011 , kali ini aku berazam tidak mahu KURUS , tapi berazam mahu KEMPIS kan perut , HAHAHAHAHH !! sebab perut aku sudah maju kedepan, macam orang mengandung masuk 2bulan. AHHAHAHAHAH !! *pengakuan EKSKLUSIF..ambik koo..=).. dalam masa yang sama juga sebab aku mahu KEMPIS kan perut adalah :: kalau aku sudah GEMUK nanti aku sudah tidak COMEL macam aku yang asal.. tiada lah sudah wajah mirip DAFI . AHHAHAH !!
  • lagi satu azam 2011, bolehkah kalau buat azam macam ini :: aku berazam mahu semakin LANJI lagii. HAHAHAHHAHAH !! ambik ko !! azam lain dari yang lain. HAHAHHAHAHAH !!

btw, apaapapun, SELAMAT TAHUN BARU + HAPPY NEW YEAR kepada semua warga MALAYSIA, KOREA, JEPUN, INDONESIA, THAILAND, BRUNEI serta KAWANKAWAN aku sekalian..semoga pada tahun baru, 2011, azam uoll semua terlaksana..

<3 ~akunamajerul~ <3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger