status via Jerulazrul

Wednesday, May 26, 2010

cuti cuti dan cuti....

yuhuuuuuuuu...(26.05.2010)

alu3...

ari ni ni last da kat kampus..yeah,..aku berasa sangat HAPPY..hihih..yela, dah cuti MIDSEM. rasa macam sekejap je..tup tup tup esok da cuti.. so ada berapa bulan lagi aku d sini untuk menerus kan langkah perjuangan ku sebelum aku berangkat balik ke SABAH pada bulan 8 nnt..x sabar rasanya..=) kalo boleh nak je balik MIDSEM ni..tapi apa kan daya..=(, SABAH bukannya dekat..kena melalui LAUT CHINA SELATAN baru bole jejak tanah airku. Nasib sahaja tiket yang begitu 'sangat sangat' murah membantutkan hasrat ku untuk balik ke sana.

hmmm, sooooo
KAWAN ; cuti MIDSEM ni ko nak balik mana jerul?
AKU        ; hmmm, balik sabah kali. dengan selambanya aku menjawab sebegitu. huhuhuh.. padahal x balik pun.
KAWAN ; eh, betul2 bha jerul. amboi bnyak duet ko..xpayah balik la bha..ala, seminggu je pun. kesian kat parents ko nnt.sudah la tiket mahal.
AKU        ; mahu buat mcam mana??hahah (ayat nk menang je, poyo)

KAWAN ; bha mana je bah..hihih,
AKU        ; tdak lah..aku balik KL je bha. ikut kazen kesayangan aku tu...(....)..
KAWAN ; oooooo.

berakhir nya dialog antara aku n kawan ku..

esok khamis dah nak gerak balik KL. happy sangat dapat g KL. =). yela..ari sabtu ni dapat g SUNWAY LAGOON..tu yang happy nya..
JUMAAT ; duk uma je kot.
SABTU    ; sunway lagoon.
AHAD      ; dating. hahahah. aku jumpe sum1. =) wah bestnye..x sabar nk jumpe die... to you : tggu sy ya!
ISNIN      ; nothing to do.
SELASA  ; same like ISNIN.
RABU      ; same like SELASA.
KHAMIS ; same like RABU.
JUMAAT ; same like KHAMIS.
SABTU    ; balik KELANTAN dah..

wah, bnyak nya masa x d  penuhi dgn event. fuhhh. harap2 la tiap hari dapat jumpa diaaaa....
hihih..x da la aku boring sangat duk kat sana. ada juga peneman aku selain kazen aku.
harap- harap la sepanjang d sana xda berlaku apa apa kejadian yang x d ingini..
pergi dengan selamat, balik pun dengan selamat.

hmmm..ni la aku nya aktiviti sepanjang cuti nanti..nasib la broadband ada as peneman aku d kala aku tengah kesunyian menghantui diri ini..

k la, hmpirr setengah jam juga nak buat ni. tangan pun sudah letih menaip. apapa hal, nanti akan ku roger kat blog ni..hihih..

salam.

~akunamajerul~

2 comments:

Anonymous said...

oit nda kau jd fasi? haha jumpa someone?
good for u. glad to know dat. hope SHE hv dat key 2 open ur heart. KUIKUI

Jerul said...

nda la aku jadi fasi ni..hahahah
jumpa sumone la...
hopefully la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger