status via Jerulazrul

Sunday, August 14, 2011

aish ! jangan bikin gua panas !

ha ha ha ha ha ha ! gempak sangat la tuh buat title macam tuh ? jerul jerul . wei , aku bosan lah . tu yang aku merepek rapan ni . ki ki ki . 
memandangkan , sejak dua menjak wifi dalam rumah aku ini boleh berfungsi . memang OOOHH EEMM GEE laah aku d buat nya . ha ha ha ha . sebab mengganggu aku untuk tidur awal . jika dahulu , waktu tidak berfungsi ; tidur dalam pukul 10 , 11 . tidak pernah lewat kot . tapi , bila ada mempengaruhi macam wifi ni , sah sah lah sampai tengah malam buta baru nak tidur . selagi wifi tidak di mati kan selagi itu laaa , laptop masih bernyala . 
apa apa pun , terima kasih Wifi . kau telah menyinari suluh hidup ku . kuang kuang kuang . selamat malam kawan kawan . 
2353pm.

3 comments:

tzmlt converse said...

hahhaa...bgus,tido lwat t cpat kurus...

Jerul said...

tz ; hahahahahha .. mudah mudahan .. hahaha

Anter Phanter said...

memang OHHEMMGEE klu ada wifi kan~ haha =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger