status via Jerulazrul

Monday, August 15, 2011

padan muka kau !

ha ha ha ha ha ha . sesuai dengan entri aku ; padan muka kau ! kuang kuang kuang .
adakah patut aku pergi jatuh kan motor orang . syok syok aku tengah reverse kan itu kereta , tiba tiba aku dengar bunyi . aku toleh belakang , motor orang jatuh . ha ha ha . nasib baik tuan punya motor tidak nampak , kalau nampak mampus aku . tapi apa lah sangat dorang tuh , aku tidak kesah . aku ketar sebentar tadi . ha ha ha . jadi sekarang ini siapa yang patut di katakan padan muka , aku kah ?? motor dia kah ?? atau tuan dia kah ?? ahhh , mana mana jak lah . biar kan . ke ke ke ke . :))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger