status via Jerulazrul

Saturday, August 13, 2011

kek aku sedap .

wah wah wah .. sebelum memula kan entry . mau ucap banyak banyak terima kasih buat teman + kawan + sahabat + roomate aku ini [ TZ ] kerana telah menolong aku untuk mengubah ubah benda yang ada dalam blog aku ini . hi hi hi hi .
ok ok  , kembali kepada cerita asal ; kek aku sedap . poyoo !! tapi memang sedap okee ?? ala , baru ayat saja , tapi hasil belum ada . maksud aku , kek itu aku belum buat lagi . cadang mahu buat hari ini . wahh , rajin kan aku . aku bosan tahu x , duduk kat rumah ni . xda benda nak buat . kalau dulu tengok TV saja 24jam , sekarang memandangkan wifi sudah ada , 24jam online la jawapnya .
ha !! kek yang aku mahu buat ini , kek biasa biasa saja ; kek keju atau dalam orang putih nya cheese cake . hi hi  hi . sudah lama tidak buat kek , ini lah masanya untuk aku buat semula , lagipun tym tym puasa ni , jimat sikit . tidak payah dah turun g bazaar beli kuih muih .
apa apa pun , nanti bila dah aku buat dan dah siap kek aku tu , akan aku upload kan . okee . hi hi hi .
selamat berhujung minggu .
0922am :))

2 comments:

Zul Muhammad said...

bkn skdar upload tp mu kna post kek tu sini...hihihihhii

Jerul said...

hahahahahahahahahah .. sedapppp !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger