status via Jerulazrul

Wednesday, August 3, 2011

chesnut + yusmira .

ok ok , bercerita mengenai chesnut . apa itu chesnut ?? mesti korang tertanya tanya kan ?? hi hi hi . ala , bukan nya hebat sangat pun , biasa biasa saja . oke oke , tadi pagi aku dengan gigih nya telah mewarnakan rambut aku dengan warna chesnut ni lahh .. betapa gatal nya tangan aku kan . ha ha ha . chesnut ni warna macam coklat coklat . tapi memang macam coklat coklat la bhaa . tapi yang penting halal oke . :))

lagi satu yusmira ?? apa itu yusmira ?? kalau yang selalu dengar perkataan ini memang sudah tahu laa yusmira itu sebenarnya apa .. kan kan kan ?? yusmira ini ada macam jenis . tapi jenis yang aku ambik ni jenis yang di telan . ha ha ha . pil gitu lorh . bukan pil dadah , tapi pil mengurus kan badan . kuang kuang kuang . aku berharap sangat kali ini , pil yang aku makan ini berkesan . ye lah , di samping bulan puasa ini kan , dapat lah juga aku meng'kontrol' meng'kontrol' pengambilan makanan aku , sekali gus lah boleh mempercepatkan proses penurunan badan aku . hi hi hi . apa apa pun , kepada sahabat  aku ; Una Din , semoga kita berjaya ya . aminnn . mereka semua ingin melihat kita lebih menawan berbanding sebelum ini . ye lah kan , dorang mudah tergugat dengan apa yang kita miliki . :))

6 comments:

Anter Phanter said...

selain makan pil..
sayur pun bole buat kurus..
cuba kau try makan daun papaya..
sedap tu..
bukan ja sedap..
namun kasi kurus badan juga tu..
hehe..
btw.. selamat berpuasa.. ^_^

tzmlt converse said...

hahhaa jnji mu jgn tggl pose, t kurus laaa...hihiiii

Jerul said...

anter : yaaa meaa ??

tz : ouhhhh .. tidak akan pernah tggal puasaaa .. hihhihi

Anter Phanter said...

yup..
tp ko kna tahan tu pait2..
but kan...
knapa jga kau mau kasi kurus?
ok pun tu bdan..

tzmlt converse said...

jerul nk kurus mcm kwn ksyngan die tuuu

Jerul said...

anter ; sjaa ..

tz ; ee, pelis dehhh . haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger