status via Jerulazrul

Monday, February 7, 2011

Contest saya suka buat PEACE by Fara

salam..nak ikut contest wahai teman teman.. hari ini aku telah pun pergi punya pergi punya pergi ushaa ushaa blog orang lalu ternampak lah satu contest yang boleh dikatakan menarik jugaa, "Contest saya suka buat PEACE bf Fara". ini lah cara nya mahu mengeratkan hubungan persaudaraan di antara teman teman blogger.. =). (^.^)V

 ingin menyertainya ? jum jum jum klik nama "FARA" yang tertera di bawah ini yeaa ;

terma dan syarat mengikuti contest ini ada lahh :

1)haruslah menjadi follower blog ini [FARA] ....
2)copy banner diatas & letak di sidebar berserta link contest ni
3)ok...pic yang ingin dipertaruhkan haruslah mempunyai simbol "peace"...contoh sila lihat banner ea ;))
4)pic yang dipilih akan dinilai berdasarkan korang punya kreatif... edit segala bagai dibenarkan. selepas tu,sila tinggal komen disini beserta link ke blog anda
5)tarikh tutup pada 13/02/2011..tarikh ni dipilih sebab tarikh cik blog start couple dengan encik munchet...hehehe
6)peserta harus tag 5 orang kawan untuk join contest ni
7)hanya 1 pemenang akan dipilih... tetapi jika mendapat sambutan, cik blog berbesar hati memberi hadiah kepada 2 pemenang


wajah PEACE yang mengikuti pertandingan "saya suka buat PEACE"


bagaimana dengan PEACE saya ? HAHAHAH ~~

saya telah men'TAG' blogger blogger ini :
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger