status via Jerulazrul

Thursday, February 17, 2011

murtabak maggi !!

entri kali ini pasal murtabak maggi !! 
hahhahaa.. fuhhh gilleee, gigih kan aku nak buat murtabak tengah tengah hari buta ini..
begini, asalnya dengan penuh keyakinan dan kehendakan perut aku nak makan, aku pun cuba la nak buat murtabak maggi.. hihihih.. 
kan, nak buat murtabak maggi kena ada telur dan maggi. x kira la maggi apa pun.
dah siap dah ni segala bahan bahan. aku pun masak la telur. hahaha.. siap buat bulatan besar lagi telur itu tadi... cehhhh !!! memang besar laah .. dah siap tuh, aku pun letak lah maggi..(maggi yang aku dah rebus terlebih dahulu)..
letak letak maggi, sekali tu nak balik kan telur itu tadi tak dapat. ahahahah.. aku apa lagi, terpaksa lah menjahanam kan murtabak aku.. ye laa, sebab dah tak jadii. mahu tidak mahu, makan je laa.. nanti pasni nak cuba buat lagii.. kita mesti mencoba sehingga kita dapat membuatnya. bukan begitu? hahahha
hmmm, oklah, nak stop dulu menaip, nak layan cerita indon jap.. =)

~akunamajerul~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger