status via Jerulazrul

Friday, February 4, 2011

aku yang KEBOSANAN.

entri kali ini adalah ; aku yang KEBOSANAN. memang aku sedang kebosanan. hahaha. jadi bila aku sudah bosan, aku pun apa lagi buka laa folder WebcamMax yang ada dalam desktop aku tuh..tanpa aku sedari berbelas belas picture  la juga aku tangkap..hahaha..tanpa aku sedari lagi tuuu.. kakakakaka !! macam macam pose dah aku tangkap, dah macam orang gila rasa duduk atas katil buat pose itu pose ini..hahahaha.. kelakar pun ada jugaaa..tapi tidak apa, aku sukaaa.. ala, aku juga yang tangkap gambar, bukan nya kauuu kann ? eh eh eh, cakap sorang pulaaak. =). saksikan lahhhhhhhh, gambar aku yang tidak berapa hensem, comel cute niii.. yang sedang sedang sajaaa... boleh laaa bahhhh jugaaa orang kataaa. :) ~~ 

tunjuk apa ntahhh.. hahaha..
suka sangat pose ni : FUCK YOU !! ahahahah
hahahaha... apakah ?
made of me.. a love from me, to my Followers, my Fbian, and to all. =)    

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger