status via Jerulazrul

Wednesday, February 9, 2011

kau itu PERASAN !

entri kali ini pula, kau itu PERASAN !! ye laa PERASAN !! bajet sangatttt... memang kaulah yang paling MAMPUU, kau tahu x? aishhh.. kenapalah ada juga manusia seperti ini yaa? pelikpelik.. 
apa kau ingat aku TAKUT lah?? Eee!! Taik kau lah!! Kau yang perasan lebih, mau tunjuk hebat lah konon depan orang?? Hello! Mungkin d sini taraf kau dan aku berbeza, kau berpangkat aku hanya penuntut! Tapi kau ingat di luar sana, LEVEL kita ada lah sama! Tiada yang membezakan apa apa ! Jangan saja kau sampai TUNDUK bila melihat aku selepas ini!! Kau rasalah... Fuck you dude!! You make me felling hot, also spoil my day! Suck ur life bitchman!
sebenarnya apa masalah kau? x paham la akuuu, sampai sampai nya kau boleh menerjah aku dengan suka hati kau saja.. 
bajet lah nama kau seorang saja yang ada d bumi ini..apalahhh!! perasann btol!!
kau, kalau kau rasa mahu berkenalan dengan aku, buat la macam mahu berkenalan..
hahahahah=P 
ha !! lagi 1, wajar kah kau mempersoalkan tentang asal usul aku ? tidak kah kau itu terlalu ke'negeri'an? 
kenapa kau ingat orang SABAH macam aku ini, semua nya bermasalah ka ? wahhhhh!! pergi balik kau dan cermin muka kau ok..
bila sudah kau cermin puas puas muka kau yang tidak bersalah itu, then apa kata kau datang jumpa aku dan katakan bahawa 'aku minta maaf kerana suda bersikap kasar dengan kau.' 
tapi kau mampu ka ?
nahhhhh !!! lain kali, kau jangan mahu perasan lebih boleh ?

kau terima laa ini dari aku !!
FUCK you !!

nahhhhh, maaf la kalau aku terlalu KURANG AJAR. memang pantas pun aku bersikap kurang ajar dengan kau !!
~AKUNAMAJERUL~



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger