status via Jerulazrul

Monday, February 28, 2011

wikimapia.org :)

wah wah wah wah wah wah. tengah tengah syok ber'google'walking, googlewalking? hahaha. lantak laa, tiba tiba lak nampak ini ; Peta Sedunia. nak tahu ,klik la yaa. hihihih. setelah sekian lama aku mencari benda ini baru hari ini aku jumpa. hahaha. padahal dulu lagi dah tahu, tapi dulu tidak ingatkan, hari ini baru jumpa. apakah ? hahaha. padulii sanaaaa. !!
ha!! dengan benda ni, korang semua boleh tahu kawasan kampung, rumah, bandar, pekan kat kawasan korang. tidak percaya cuba klik. hahahhaha.
dengan benda ini aku dapat lihat struktur kawasan kampung + rumah aku yang dipancarkan mengguna satelit dari atas sanaa. hahaha. mahu tengok ka ? jap jap yaa, aku upload dulu 
. . . . . . .. .  . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  
taraaaaaa, sudah siap di upload.
lihat lah kampung + rumah aku.
kampung + rumah anda pula bagaimana ?

ini kawasan kampung saya. :)
ini pula adalah kawasan rumh saya, yang dalam petak hitam tuh. :)
petak pink itu pula menunjukkan rumah saya :)

hihihihih.
Kota Belud, Sabah.
~akunamajerul~

*p/s: nak tengok dengan lebih jelas, klik gambar yee. :)

6 comments:

diana said...

kalau nak tengok dalam umah boleh??
hahah...

kalau yang duduk jauh2 tu..
rindu kat kampung boleh la google2 kan??
tengok bumbung umah pun jadi lah..
hahaha

Jerul said...

dalam ruma ? hihih..oh tidakkk !!
kakakakak

yelaaa, tengok bumbung pun jadiii..

una din said...

mau tengok reban ayam blkg rumah ituu!!!
hahhahah rindu sama kamu!!!

@ku d! sin!e said...

hai..new follower here..
hahaha...
best ek tengok rumah sendiri...?

sudirman said...

nak pgi rumah.hahahha

Jerul said...

@ku : best laaa.
hihih

sudirman : jum jum jum.. kau tau suda juga jalan kan ? hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger