status via Jerulazrul

Monday, February 14, 2011

selamat sampai.

akhirnya perjalanan aku hari ini telah sampai ke destinasi yang dituju.. sungguh seronok rasanya.. dapat juga aku pulang ke rumah.. hihihi.
apa apa pun, terasa hari ini macam hari sangat bertuah diantara aku dan dua orang kawan aku :
ini di sebabkan, kami dapat kenalan yang belajar di Seoul, Korea. tidak sangka mahu juga dia lepak sama kami tadi. apa apa pun, tadi merupakan kenangan yang paling tidak dapat dilupakan.. 
(pic nanti aku upload ya, our new fren tu x upload lagi).

ha !! lagi satu, lupa pulak.
aku pun terkejut juga tadi, tiba tiba jak pramugara bagi ini kat aku : 
(lihat gambar ini ya)




padahal aku tidak menempah / membeli pun benda alah ini.
tapi tidak apa, terima kasih banyak banyak Air Asia..=)

*hari ini memang hari paling sangat bertuah.

~akunamajerul~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger