status via Jerulazrul

Saturday, May 21, 2011

KOLONY .

KOLONY ? kolony kolony dan kolony . mesti tahu kan apa yang aku maksudkan dengan kolony ? hihihi . ye lah , benda ni kan dah lama , aku saja saja jer mahu buat entri ni :) . mau promo infeksi kolony aku laa kata kan . hahahaha . berapa jumlah koinz anda sekarang ? cecah x 2000kz ? kalau cecah tu cuba cuba la taip KSHARE 1000 jerulazrul dan hantar ke 25333 , kan berbaloi juga . kita boleh kolony dua orang . apa macam ? hahaha . aku berguraw saja :) . ha !! apa kata sebarkan infeksi kolony anda dengan menaip KFREN jerulazrul dan hantar ke 25333 . sudah sebarkan belom ? hihih . tapi makesure buat KDING / KPOPP jerulazrul yaa . kita boleh chatting dua .. hahahah .. aku pun tidak tahu laa , apa kelebihan keistimewaan nya , tapi kalau dah boring sangat layan benda ini best juga . hihih . ala macam kita sedang berYM , berFB . so , amacam .? jangan lupa yaa . malas mau tulis panjang panjang . hahahaha .

8 comments:

una din said...

lama dah aku mau tny, ape bnd koloni tu? kne byr ke?

Jerul said...

una : kolony itu percuma laaa .

tz-mlt said...

koloni lam mac conkey...

tz-mlt said...

sia2 je mlt...

Jerul said...

TZ : hahahahha , bengong mu ni . kolony dalam celcom . share la koin ngan aku . hahah

Zurina J. said...

nama lama untuk kolony ialah MPOK..keh²

Lama suda aku nda guna. macamana aku malas ym, malas skype, malas, chating, macam tu la aku malas mau main kolony... kekeke.

Bah, selamat bermain la ya...:)

Jerul said...

zurina : yabha , mpok . hihih .. ala main ni pun kadang kadang juga . hihih

rafail said...

hmhm..nk bknln dgn sy ? meh kta men kolony>kfren zilix luk.. daa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger