status via Jerulazrul

Saturday, May 14, 2011

masalah .

ini lah masalah . masalah masalah dan masalah . bukan apa , bila broadband aku sudah mencapai tahap kelajuan yang boleh di kata kan maksima , tiada pula entri yang aku mahu post / publish kan . bila broadband aku selow a.k.a perlahan mahu mamposss sana laa ada sajja mahu di entri kan . ish ish ish . tapi apa apa pun , dapat juga aku publish something daripada biar blog aku terkubur sekian lamaa . hihih . kadang kadang aku cemburu juga pada teman teman yang punya blog boleh mengupdate / membuat entri pada bila bila masa sahaja . tapi aku ... tunggu pada masa masa yang sesuai sahaja . hmm , ok lah . nanti aku buat entri lagi ya . :)

4 comments:

Fadzmie Mohamad said...

Paling senang, bila-bila ada idea untuk buat entri, tapi nda dapat post, taip ja, lepas tu save di wordpad/notepad/draft. Nanti bila ok suda semua (speed bband ka, apa ka), baru post tu entri. Senang. :)

Fadzmie's Latest Entry : WARGA KUALA LUMPUR, SILA BERHATI-HATI!

Jerul said...

fadzmie : sudah juga buat mcm tu , tapi mcm basi suda itu cerita. hahaha

mr_mrs mikko said...

sama la jerul..
dulu bila broadband kena putung banyak ni critaa aku.., skrg bila adaaaa..haha terus malas. ilang lama lagi tu.. aduiina, kasian

Jerul said...

mr_mrs mikko : tu la bha pasall . bila waktu bb tu ada masalah , sana lah cerita kita semua menarik menarik , sekali bila suda ok , nahhhh , tiada yg menarik bhaaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

Recent Visitors

There was an error in this gadget

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger