status via Jerulazrul

Thursday, May 26, 2011

menjaga hati .

tiada siapa dapat menjaga hati aku dengan sempurna . huhuh .
by the way ,
selamat malam . memandang kan aku keboringan , aku main update je la blog ni . jangan korang bosan sudah . hahaha . :) . aku sebenarnya rindu mahu berkaroke bhaa .. gian sangat sudah ni. . lama tidak pegang mikrofon . lama tidak berkarokss !! hahaha . 

'suara kau sedap sangat ke ??'
helloo , lantak aku laahh . suara aku kot yang di lontar kan . kenapa kau terganggu ke ? jangan nak kutuk orang sangat laa . cuba kau nyanyi , aku nak dengar juga , sedap ke tidak suara kau ? nahhhh , ambik kau !! 
hahahaha . tahu sangat dah , akan ada orang akan mempertikai kan . bajet la suara orang pertikai kan tu sedap sangat . its our life kan , dah tu ? masing masing ada minat .

bersambung pada cerita asal . kan setiap kali aku berkaroke , aku akan pastikan yang aku akan merakam setiap lagu yang aku nyanyi . hahaha . aku suka dengar . walaupun suara aku tidak sesedap penyanyi asal . hahaha . ada satu lagu ini , membuat kan aku tiba tiba merasa rindu . bukan rindu pada sesiapa , tapi rindu pada lagu ini . ala , lagu Yovie & Nuno tuu ; menjaga hati . best kan ? hihihih

Masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku
hujan tanpa henti seolah bertanda
cinta tak disini lagi kau telah berpaling

Biarkan aku menjaga perasaan ini
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi aku takkan pergi
kau menjauh aku takkan jauh
sebenarnya diriku masih mengharapkanmu
ooh oooh

Masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meskipun kulihat kau kini diseberang sana

Andai akhirnya kau tak juga kembali
aku tetap sendiri menjaga hati

Sejujurnya ak masih mengharapkanmu
oooh ooohh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger