status via Jerulazrul

Thursday, May 26, 2011

mimpi

selamat pagi semua . jam menunjukkan pukul lima pagi . wahhh . gigih sangat aku update blog pada subuh subuh hari ini . bukan nya apa , aku cuma terjaga dari mimpi aku tadi . bukan mimpi basah ya . hahaha . jangan pikir bukan bukan . lepas saja aku bermimpi itu , aku cuba untuk tidur semula tidak dapat . :( . huhuhuhu . actually aku telah bermimpi arwah nenek aku :( . di saat aku berada di sisi dia . entah kenapa aku boleh termimpi macam ni , mungkin aku rindu sangat kot dekat arwah . :( . ya memang betul , ada suatu ketika , sedang aku duduk bersendirian , tiba tiba terlintas kenangan kenangan aku bersama arwah . ye lah , start aku dari form 5 (2008) lagi dia sakit , aku yang selalu menemani dia . waktu dia di tahan kat dalam wad aku juga yang jaga dia . di saat dia tidak dapat berjalan , aku yang selalu pegang dia , mandi kan dia , makan kan dia , minum kan dia . huhuhuu . di saat dia terlantar sakit , aku ada di sisi dia . dan sehingga tahun ini (2011) , bertarikhkan 28Feb2011 pemergian dia ke rahmatullah masih segar dalam memori aku . dia pergi sewaktu kami semua berada di rumah cuma abang aku saja yang tidak sempat untuk balik . kebetulan juga masa itu aku tengah cuti final . mengimbas semula detik itu , hanya Allah saja yang tahu bagaimana perasaan kami sekeluarga , lebih lebih lagi pada aku dan adik adik aku . dia pergi betul betul waktu kiteorang berada di sebelah dia . huhuhuhuh . keadaan rumah sekarang ini sangat sunyi . ye lah sebab kalau dia masih ada , ada lah juga teman untuk berborak , berjenaka . betapa sedihnya hati aku . tapi apa kan daya , semua orang pasti akan kembali pada-NYA . marilah kita sama sama menyedekahkan Al-Fatihah kepada beliau . Aminnnn .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Shout Here !!


ShoutMix chat widget

WE are SABAHAN

..

WaSaBer (^^,)v

div style="text-align: left;" title="WSB" href="http://www.wsbmania.com/" target="_blank">WSB

LIKE me !!

Jom Blogwalking

jom KLIK , dapat WANG !!

 
Copyright 2011 @ akunamajerul!
Design by Wordpress Manual | Bloggerized by Free Blogger Template and Blog Teacher | Powered by Blogger